неделя, август 13, 2006

Секси тяло

Тъкмо към момента на изразходване на първата ми опаковка от въпросния продукт, започнах често да попадам на рекламната кампания на AXE Thai Massage. У нас Акс са по-известни с дезодорантите си, всъщност не съм сигурен дали изобщо съм виждал друго с тая марка, но в случая говорим за душ-гел.
AXE винаги са се придържали към сексуалните намеци - и натвърди -, което, предвид естеството на продуктите им, е напълно разбираемо и уместно. При това го правят добре. Преди много време по родните телевизии се въртеше един мистериозен спот под мотото "Какво искат жените", в който някакви девойки преследваха плах младеж с явно нечисти помисли. Като част от кампанията ми попадна дори кратко известие в няколко информационни сайта, как не кой да е, а Венета Райкова гонела непознат мъж из магазин. Че става дума за ефекта Акс, се разбра едва впоследсвтие. Другото, за което се сещам, е пич, който крачи към дома, буквално накачулен от една мацка.

Както казах, душ-гелчето взех още преди да ме достигне каквото и да е медийно присъствие на продукта - просто серията ми харесва, а този ухае прекрасно. Рекламната идея представя като извадено от Team America човече в крайно забавна интерпретация на слогана "Macht dich locker für die Ladies". Невъзможните преплитания на крайници - неговите и тези на партньорката му - са означени и номерирани като секс-пози, (привидно) 185-тата от които си е направо скандална. Освен редовните тапетчета, на сайта можеш да поиграеш с фигурките на героите и да чатиш с Луси - тайландската barbie-like нимфа от твоята вана. Говори с нея, lass dich locker machen, а после бегом към dm за една опаковка. Вземи и дезодорант - има промоция.

1 коментар:

  1. Ах, това ли било Mach dich locker fuer die Ladies. На толкова билдбордове го видях и никога не съм обръщал внимание за какво става аджеба въпрос.

    ОтговорИзтриване