сряда, септември 20, 2006

Скреч на доверие

Диджей класации дал бог. Ако също като мен си от онези, които се чудят, кой точно ги събира и реди, тук DJmag те питат за личното ти мнение по въпроса. Въпроса - не, кой точно събира и реди класациите, а кой диджей влиза в личния ти топ 5 за изминалата година.

И въпреки че съм имал честта да усетя live точно едно от фигуриращите в моя списък имена, ето ти справка:
  1. Sven Väth (култът)
  2. Kiko (мечтателят)
  3. Tomcraft (свежарят)
  4. Legowelt (мрачният гений)
  5. David Carretta (къртачът)

N.B. За да гласуваш, кликни върху шареното леке на картата и не забравяй да потвърдиш вота си чрез изпратения ти по мейл линк.

2 коментара:

  1. S cel li si zabrawil Hardy Hard? :).

    ОтговорИзтриване
  2. Мина доста скоростно през главата ми докато ги подбирах, но не се спря.

    Честно казано, изпълнението му в Spot, въпреки че бе нелошо, не ме изпълни както Tomcraft, а останалите в класацията ми допадат повече като продуценти.

    ОтговорИзтриване