сряда, април 23, 2008

България в Огледалото

Prozesse werden zur Farce und zur peinlichen Visitenkarte des EU-Neulings.


Тази статия ми развали agenda setting-а за днес. (По ирония на съдбата, сутринта непознат в Скайп ми беше пратил клипчета от България, озвучени от каба-гайда.)

Да чета нещо такова на немски ми е още по-криво отколкото в българска медиа.

В една такава пък -- друга история, която ме втрещи. Защо така реагираш? -- чуди се брат ми -- редовно става така.

Навикът за дадено действие нито го оправдава, нито го прави нормално, но
below-the-line-размислите на Еленко изглеждат верни.

1 коментар:

  1. Анонимен24/4/08 20:00

    В друга Огледална статия от далечната 2005 пише, че сме свикнали с "Hollywoodreife Wildwestszenen"; явно след три години само сме затвърдили този си имидж :)

    ОтговорИзтриване