събота, май 10, 2008

Око за око

Отидете на Start->Control Panel и оттам изберете Display, следва Appearance->Effects. Там дайте отметка на Use the following method to smooth edges of screen fonts и натиснете върху ClearType.


Сред съветите на Капитал за щадяща очите работа с компютър този е ако не най-ефективният, то със сигурност най-ефектният. Ръбовете на всички символи стават приятно загладени и текстовете като цяло изглеждат по-меки.

Чувството отначало е твърде непривично, контрастът изглежда слаб. След 15 минути зрението свиква с новата среда; моето дори я предпочита.

В тая връзка ELEKTRÖ смени два цвята с цел по-летен вид.

6 коментара:

  1. Изпревари ме...но е хубаво, нали? :)

    ОтговорИзтриване
  2. преди два часа проследих внимателно описаните от теб стъпки и съм крайно доволна от резултата, мерси за което :)

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен10/5/08 21:26

    На мен не ми харесва. Размазано е и ми натоварва очите повече.

    ОтговорИзтриване
  4. Ето защо страниците, отворени в I-net Xplorer 7 изглеждат по-smooth. Мерси!

    ОтговорИзтриване
  5. се едно съм на друга ОС! баси мамата

    ОтговорИзтриване