петък, август 08, 2008

Do the Rambo

Ако не беше Заека, сигурно щях да пропусна и новия Рамбо. Всичко друго, което зная за тоя филм/герой е от чуто или прочетено. Еми Рамбо 4 кърти! Със или без химикали в различни части от тялото си, Сталоун е баси пича.

Филмът очаквано не е изграден върху остроумни диалози -- за около 80 минути самият Рамбо има не повече от 30 реплики, което пак му отрежда сравнително предна позиция. За сметка на това толкова кръв и издевателства бях виждал само в Cannibal Holocaust. И, майка му стара, изкефих се! Изкефих се на бруталното възмездие, което в лицето на главния герой се изсипа върху насилниците. Изкефих се на мълчаливия титан, който само с увисналата си физиономия и напомпани бицепси безмълвно повтаряше "Аз съм машина за убиване". Изкефих се на пръснатите като пъпеши глави на гадните бирмански войници и разпрания търбух на мустакатия им главатар-педофил. Не съм си и представял, че четвърт час картечен огън, сеещ смърт сред прииждащите орди, ще ме накара да вдигам ръце пред екрана като футболен запалянко.

Най-якото във филма е, че няма колебание в действието. Всичко е просто и ясно -- който се ебава с мирните жители, той яде лайната. А Рамбо кара лайновоз!

5 коментара:

  1. "Не съм си и представял, че четвърт час картечен огън, сеещ смърт сред прииждащите орди, ще ме накара да вдигам ръце пред екрана като футболен запалянко."

    Майко, точно! Кат жънеше наред и се хилех пред телевизора като психопат. Ама просто бях щастлив.

    ОтговорИзтриване
  2. Вие и двамата май чувате гласове, а? :P

    ОтговорИзтриване
  3. Бат' Рамбо е най-големия, без право на дискусия по въпроса ;P А филма... филм с cojones, определено :) Два пръста горе и злобната усмивка >:D

    ОтговорИзтриване
  4. Миш, не разбираш от филми, Рамбо кърти! :).

    ОтговорИзтриване
  5. на мен ми се стори като твърде лесна мисия за бат'рамбо - влезе по тъмно в един лагер, излезе от там, постави един капан в гората, докопа картечницата и лиши филма от интрига :)

    ОтговорИзтриване